DISTRIBUIE PE FACEBOOK ! IMPORTANT !

SOCANT ! Un AVION plin cu romani din Anglia care ateriza la Bucuresti s-a prabusit ! 28 Romani decedati ! DISTRIBUIE SA AFLE TOATA LUMEA

SOCANT ! Un AVION plin cu romani din Anglia care ateriza la Bucuresti s-a prabusit ! 28 Romani decedati ! DISTRIBUIE SA AFLE TOATA LUMEA

Un avion charter cu 34 de persoane la bord, inclusiv 30 de romani s-a prabusit  , ucigand 28 de persoane.
Romanii se intorceau acasa de sarbatori din Anglia !
loading...

 Aeronava a pierdut contactul cu controlorii de trafic pe la pranz si se pare ca a incercat o aterizare fortata. Sase persoane au fost scoase in viata, dar una dintre ele a murit apoi. 

Avionul parcurgea Anglia-Romania !

DISTRIBUIE PE FACEBOOK PENTRU A AFLA TOATA LUMEA DESPRE ACEST DEZASTRU !








Previous
Next Post »

12 comments

Write comments
IonelXp
AUTHOR
December 16, 2016 at 3:00 PM delete

Am avut un caine pe care il chema stavarache si ala tot asa aiurea latra!
Sa mori tu ma animalule in accident aviatic (sa cazi in canalizarea plina de rahat in timp ce te uiti dupa un avion si sa te ineci).

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
December 16, 2016 at 3:48 PM delete

O stire baietas Stavarache, de CACAT, sa-mi scuzati expresia!! Probabil nu ai rude plecate si atunci inventezi ca sa primesti like-uri, la o pagina la fel ca si stirea, ma repet, de CACAT.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
December 17, 2016 at 3:59 AM delete

fututi mortii mati de animal si biserica mati

Reply
avatar
Niko Buga
AUTHOR
December 17, 2016 at 1:05 PM delete

Terminati mai k injuraturile k nu rezolvati nimic . E adevarat k dak vad parinti sau familie noaste, vb de noi care suntem plecati in strainatate Isi fac griji . Nu mai postati chestiile astea k facevi rau la alti .

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
December 18, 2016 at 1:41 AM delete

Facebook a updatat de curand un sistem de report pentru stirile false, voi reporta aceasta stire falsa si ''de cacat'' si sper sa iti inchida pagina aia de inventii.

Reply
avatar
December 18, 2016 at 5:12 AM delete

Fraieri(e) in lipsa de pula (.)

Reply
avatar
December 18, 2016 at 5:12 AM delete

Fraieri(e) in lipsa de pula (.)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
December 18, 2016 at 9:11 PM delete

Să-ți fut toți morții tai de prost

Reply
avatar
December 19, 2016 at 4:02 AM delete

E adevarata ma am fost si eu in avion nasol... nasol rau.. deci cand s a prabusit mancam porumb fiert ... o escala mica la Mangalia ... poveste lunga ... si acolo s a prabusit da am decolat iar ... faza naspa e ca nu aveam unde sa arunc coceanu noroc ca s a rupt fraeru in doua ... coceanu fratica nu avionu ... da eu cred ca e mos craciun la maneta si facem escale d astea sa imparta cadouri mangalia bucuresti iasi cluj sper ca face si la timisoara sa cobor dracu ca mi a amortit mana pe cocean ...

Reply
avatar
a